Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

2011. március 14., hétfő

Ismertető

Visszafojtott suttogás s halk sírás - hallani véltem minden lepottyanó kis könnycsepped és hidd el, legszívesebben én töröltem volna le őket. Ha tehettem volna, akkor a karjaidban szenderültem volna barátságos, gyermeteg álomba, amit az anyai hang rejtelmes szépsége idéz elő - tudom, hogy a hangod mindig megnyugtatott volna és te lettél volna a legszebb és legjobb anyuka a Földön, de sajnos neked ez nem adatott meg. A Sors már csak ilyen kegyetlen: elvesz attól, akinek nincs, és aki szeretne; s ad annak, aki nem akar.
De a lélek mélye talán tiszta. Arra a kérdésre, hogy mikor is kezdődik az élet, mindenki más választ adna: a születéssel, a fogantatással, a sikeres érettségivel, a szüleink halálával… ez csupán szemlélet kérdése. Evisse egészen biztos volt abban, hogy az élete tizenhét évesen, egy furcsa álommal kezdődött. Miután megbizonyosodott róla, hogy nem álmodott, tényleg megváltozott az élete.
Látta maga előtt olykor, szinte valóságosan, amint a park menti tisztáson a kérészek repkedtek a levegőben, valamilyen tiszta, lágy szellőben. Nyugalmat árasztott és békét. Evisse Mills imád a fellegekben járni, egyedül az álmainak él. A középiskolában kimagasló eredményeket ér el. Egyik éjjelen, furcsa álmot lát. De… mi történik akkor, ha rájön: ez a valóság!
Attól a naptól kezdve már semmi sem ugyanaz… Beköszönt az életébe a változás, így Evisse hitegeti magát: Jól vagyok…

11 megjegyzés:

Szimy írta...

Nagyon szép a blogod :)Asszem az első pár fejezetet már olvastam ebből, de kíváncsi vagyok, hogy fogod folytatni. Az ismertető nagyon jó lett, szépen írsz. Gratulálok hozzá! :)

Rika írta...

Szia!
Örülök, hogy tetszett:) S igen, eltaláltad..:) Olvastad már az első 2, talán 3 fejezetet? Köszönöm, hogy ezt mondod. Köszi! :)
Puszi, Rika

**Zsazsa** írta...

Nagyon szépen irsz. Kifejező, és lenyügöző körültekintséggel irod le a szavakat. Igazi szépirodalom műnek mutatkozik. Jól rejtetted bele az olvasó érdeklődését felkeltő sejtelmes folytatást igérő mondatokat :)
Ügyes vagy!!

Simon Judit írta...

Szia!
Ha már mindenki dicsér téged én is ráteszek egy lapáttal. A bevezető nagyon jóra sikeredett igaz, én az elején úgy olvastam,hogy minden összemosódott. Ez nem a te hibád, csak én vagyok fáradt. Nagyon szépen fogalmazol:) Majd még jövök hozzád:)

Rika írta...

Sziasztok!
El sem hiszitek, mennyire jól esik, amit írtatok. Annyira örülök neki, hogy tényleg tetszett :) Remélem, figyelemmel kíséritek a további bejegyzéseket is. Már azt hittem, Salina, valamit rosszul tettem fel. Köszönöm a kritikákat! :)
Puszi, Rika

Clary írta...

Szia!:)
Igazán büszke lehetsz magadra, csodálatosan írsz:)
Hihetetlenül gyönyörűen fogalmazol minden elismerésem.
Alig várom, hogy olvassam a folytatást, ha már az ismertető ilyen jó, vajon mi sül ki a történetből?:)
Gratulálok a blogod is nagyon szép lett!
Csak így tovább!
puszi: Klarii

Rika írta...

Szia!
Hát... nem gondoltam volna, hogy ennyire sok dicséretet fogok majd kapni.
De persze örülök neki. Igazából nincs nagy önbizalmam, de ez változni fog, ha elhalmoztok ennyi jóval :) Köszönöm szépen.
Igyekszem feltenni a prológust - majd csak azután jön az 1. feji.
Üdv: Rika

Natalie írta...

egyszerűen fantasztikus!!
úgy bánsz a szavaiddal mint egy festő az ecsetével:precízen,minden apró részletre figyelve.S a végén egy gyönyörű képet fogunk kapni abban biztos vagyok:)
nagyon várom az első fejit!!!
siess lécci:)

millió puszi:



Natalie

Rika írta...

Szia neked is!
Hát azért ennyire ne legyél lenyűgözve. De szavaid zene füleimnek:) Annyira jó ezt hallani valakitől. Először nem voltam benne biztos egy újabb blogban, de most már nincsenek kételyeim. :) Hála nektek, olvasóim! Köszönöm Natalie!
Üdv, Rika

Bri. írta...

Hellóka!
Nagyon tetszik ahogy írsz, érdekesnek ígérkezik és kíváncsian várom az első fejezetet :)

Rika írta...

Szió!
Köszönöm szépen a dicséretet, hamarosan felteszem a prológust, utána pedig az 1. fejit :)
Remélem az is elnyeri a tetszésedet, ahogyan ez a bevezető is!
Üdv, Rika